.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:دولت به کارخانه کک سازی توجه خاص دارد

استاندار مازندران با اشاره به اينكه تلاش دولت بر واگذاري واحدهاي توليدي به بخش خصوصي‌ است، اما توجه رئيس جمهور درباره احداث كارخانه كك‌سازي با سرمايه دولتي اهميت اجراي اين پروژه را نشان مي‌دهد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سامانه اطلاع‌رساني استانداري مازندران، ‌سيد‌محمد كريمي در جلسه‌اي كه به‌ منظور بررسي مشكلات شهرستان سوادكوه كه با حضور ائمه جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: شهرستان سوادكوه با چهار شهر و ۲۲۰ روستا يكي از مهم‌ترين شهرستان‌هاي استان است كه در سال‌هاي اخير خدمات قابل توجهي در بخش صنعت در اين شهرستان صورت پذيرفت.
وي با بيان اين نكته كه بحث درمان از مهم‌ترين محورهايي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد، اظهار داشت: تجهيز بيمارستان سوادكوه به امكانات رفاهي براي بيماران و اختصاص آمبولانس مجهز از اولويت‌هاي اين شهرستان است.
استاندار مازندان تصريح كرد: براي تامين آب شرب بهداشتي سه شهر شيرگاه، سوادكوه‌ و پل سفيد ظرف مدت پنج ماه آينده آب روستاي دراسله به گلناب دره متصل مي‌شود تا مردم اين سه شهر و روستاهاي همجوار بتواند از اين آب استفاده كنند.
كريمي با اشاره به تاخير در ساخت پل داخل شهر شيرگاه كه از سال ۸۳ آغاز شد، افزود: از آنجا كه اين پل به عنوان يكي از راه‌هاي ارتباطي اين شهرستان است، تكميل آن حائز اهميت است و اعتبار مورد نياز براي تكميل اين پل توسط استانداري، فرمانداري و شهرداري تامين مي‌شود.
وي افزود: براي خدمات شهري مطلوب‌تر توسط شهرداري‌ها كمك‌هايي در دو مرحله به شهرداري تا پايان سال جاري ابلاغ مي‌شود تا زيباسازي و ترميم آسفالت‌ها در دستور كار شهرداران قرار گيرد.
استاندار مازندران با توجه به دستور رئيس جمهور مبني بر احداث كارخانه كك‌سازي گفت: با وجود اينكه تلاش دولت بر واگذاري واحدهاي توليدي به بخش خصوصي است اما توجه رئيس جمهور درباره احداث كارخانه كك سازي با سرمايه دولتي اهميت اجراي اين پروژه را نشان مي‌دهد.
احياي معادن ديگر موضوع مورد بحث اين جلسه بود كه استاندار از كلنگ‌زني يكي از معادن جديد در جمعه آينده خبر داد.
وي گفت: در احداث صنايع در استان بايد شرايط زيست محيطي در نظر گرفته شود تا آثار سوء انساني در آينده متوجه مردم نشود.
استاندار مازندران با اشاره به توجه جدي به كارگران و رعايت حقوق آنها تصريح كرد: نظارت بر كار جاده‌ها و احداث تونل‌ها به گونه‌اي بايد باشد كه خطري متوجه كارگران نباشد.
استاندار مازندران با اشاره به برپايي جشن تكميل ارتباطات روستايي در فريدونكنار اضافه كرد: با بازگشايي راه‌هاي روستايي و تامين برق، آب، تلفن شرايط زندگي در روستاها فراهم شده است و انتظار مي‌رود با اعطاي تسهيلات زودبازده، تاسيس و توسعه دامپروري و فعال كردن روستاييان در توليد مواد غذايي، گل و گياه مشكل اشتغال رفع شود.
در اين جلسه ائمه جمعه سه شهر پل سفيد، زيراب و سوادكوه هر كدام به تفضيل به بيان مشكلات شهرستان سوادكوه پرداختند و خواستار توجه جدي براي حل مشكلات به ويژه مشكل اشتغال در منطقه شدند.
علي‌محمد صمديان فرماندار سوادكوه نيز با ارائه گزارش عملكرد، مشكلات اين شهرستان را تبيين كرد و و از شوراهاي شيرگاه، پل سفيد و زيراب كه در جلسه حضور داشتند، خواست تا مشكلات حوزه‌هاي خود را بازگو كنند.
پس از بيان مشكلات توسط شوراها درباره آب شرب، كارخانه كك‌سازي‌، پروژه‌هاي عمراني نيمه تمام، توسعه فضاهاي آموزشي، استاندار مازندران دستوراتي براي رفع مشكلات اين شهرستان صادر كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.